Стрийська міська радаСтрийська міська рада

офіційний сайтофіційний сайт

Стрийська міська рада - Новини


 

19.06.2012, 11:07

Затверджено розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації "Про затвердження порядку проведення обласного конкурсу мікропроектів у сфері енергоощадності"

ПРОЕКТ


Україна

РOЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

від “13” червня 2012 року № 372/0/5-12

м. Львів


Про затвердження
порядку проведення обласного конкурсу
мікропроектів у сфері
енергоощадності



На виконання Указу Президента України від 28.07.2008 № 679/2008 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 30.05.2008 «Про стан реалізації державної політики щодо забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів» та рішення Львівської обласної ради від 06.06.2012 №1246 «Про затвердження Програми енергозбереження для бюджетної сфери Львівщини на 2010-2015 роки», а також з метою забезпечення ефективного використання коштів обласного бюджету:

1. Затвердити:

1.1. Склад Конкурсної ради з питань розподілу коштів субвенції обласного бюджету, спрямованих на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури (надалі – Конкурсна рада), згідно з додатком 1.

1.2. Форму заявки на участь в обласному конкурсі фінансування мікропроектів, спрямованих на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури, згідно з додатком 2;

1.3. Форму подачі проекту, спрямованого на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури, згідно з
додатком 3;

1.4. Форму подачі інформації про споживання паливно-енергетичних ресурсів бюджетними установами, згідно з додатком 4;

1.5. Порядок проведення обласного конкурсу мікропроектів у сфері енергоощадності, що додається.

2. Головам районних державних адміністрацій та міським головам міст обласного значення у тижневий термін після затвердження розпорядження забезпечити його висвітлення в засобах масової інформації на інтернет сторінках відповідних адміністрацій.

3. Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації
(О.І. Демків) забезпечити виділення субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, пов’язаних з фінансуванням мікропроектів, спрямованих на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Б.М. Матолича.



Голова М.Д.КОСТЮК
Додаток 1

до розпорядження

голови облдержадміністрації

від “13” червня 2012 року № 372/0/5-12


Склад

Конкурсної ради з питань розподілу коштів субвенції обласного бюджету, спрямованих на здійснення заходів з енергоощадності





МАТОЛИЧ

Богдан Михайлович

перший заступник голови облдержадміністрації, співголова конкурсної ради






П’ЯТАК

Валерій Альбертович


заступник голови обласної ради, співголова конкурсної ради (за згодою)






ШМИГАЛЬ

Денис Анатолійович

начальник головного управління економіки та промислової політики облдержадміністрації, заступник співголови






БОНДАРЕНКО

Андрій Євгенович

начальник управління економічного аналізу та прогнозування обласної ради, заступник співголови



КАХНОВЕЦЬ

Олег Іванович

начальник управління економіки капітального будівництва та енергоощадності головного управління економіки та промислової політики облдержадміністрації, секретар комісії

Члени конкурсної ради:



БРЕГІН

Михайло Григорович


начальник головного управління освіти та науки обласної державної адміністрації






БУРКО

Сергій Іванович

начальник управління культури обласної державної адміністрації


ГУБИЦЬКИЙ

Володимир Михайлович


заступник голови обласної державної адміністрації






ДЕМКІВ

Олег Іванович

начальник головного фінансового управління обласної державної адміністрації






ЗАДОРОЖНИЙ

Михайло Леонович

голова постійної комісії з питань промисловості, ЖКГ, транспорту та зв'язку обласної ради (за згодою)




КАЧМАРИК

Ярослав Дмитрович

голова постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності обласної ради (за згодою)






ЛОЗИНСЬКИЙ

Василь Миронович

начальник відділу енергоощадності управління економіки капітального будівництва та енергоощадності головного управління економіки та промислової політики






ПІДЛІСНИЙ

Юрій Теодорович

голова постійної комісії з питань освіти і науки обласної ради (за згодою)


СЕРЕДА
Орест Миколайович

в.о. начальника головного управління охорони здоров'я обласної державної адміністрації


СЕХ

Ірина Ігорівна

голова постійної комісії з питань екології, природних ресурсів та рекреації обласної ради (за згодою)






ЧЕЧОТКА

Богдан Романович

голова постійної комісії з питань охорони здоров'я, материнства та соціального захисту обласної ради (за згодою)






ФЕДАК

Тарас Васильович

голова постійної комісії з питань інвестиційної та регуляторної політики, ПЕК, енергоефективності і розвитку підприємництва обласної ради (за згодою)






ЦЕЙТЛІН

Ігор Олександрович

начальник головного управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації










ШЕЙКА

Орест Вікторович

голова постійної комісії з питань культури, історико-культурної спадщини, духовного відродження та засобів масової інформації обласної ради (за згодою)



Заступник голови – керівник апарату І.С.ГРУНИК

Додаток 2

до розпорядженням

голови облдержадміністрації

від “13” червня 2012 року № 372/0/5-12

З А Я В К А

для участі в обласному конкурсі мікропроектів у сфері енергоощадності з метою реалізації п.1 Напрямів використання коштів обласного бюджету у 2012 році на виконання заходів Програми енергозбереження для бюджетної сфери Львівщини на 2010-2015 роки




Дата реєстрації * Реєстраційний номер *

* Заповнюється головним управлінням економіки та промислової політики

РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА ПРОЕКТУ

Назва бюджетної установи (додати копію свідоцтва про державну реєстрацію)


Адреса бюджетної установи та приналежність до відповідної районної, міської, сільської чи селищної ради


Телефон, факс, e-mail


Назва об’єкта згідно з проектно–кошторисною документацією (локальним кошторисом)


Номер і дата рішення органу місцевого самоврядування про участь у конкурсі (додати копію рішення)


Загальний бюджет проекту (грн.)


Очікуваний обсяг фінансування проекту:
з обласного бюджету (грн.)

з місцевого бюджету (грн.)


вклад територіальної громади міста, села (селища) (грн.)


Прізвище, ім’я, по батькові керівника бюджетної установи


Прізвище, ім’я, по батькові керівника проекту


Місце роботи, посада керівника проекту (додати документ який підтверджує повноваження керівника проекту)


Адреса для листування з керівником проекту


Контактні телефони керівника проекту, факс, e-mail



Підпис керівника бюджетної установи ____________ Дата ______________

м.п.

Підпис керівника проекту  _____________ Дата _____________


Заступник голови-керівник апарату І.С. ГРУНИК

Додаток 3

до розпорядженням

голови облдержадміністрації

від “13” червня 2012 року № 372/0/5-12



Реєстраційний номер *

* Заповнюється головним управлінням
економіки та промислової політики


ПРОЕКТ


1. Відомості про міську, сільську (селищну) ради 

кількість населених пунктів у складі відповідної ради;

- загальна кількість населення згідно з останніми відомостями перепису населення;

- кількість потенційних користувачів. Вказується інформація про потенційних користувачів послуг, яким вони надаватимуться після введення в дію об’єктів інвестування та реалізації передбачених заходів.


2. Відомості про проект

- загальна вартість проекту. Кошторисна вартість об’єкта відповідно до проектно-кошторисної документації (локального кошторису).

- зміст та обґрунтування проекту:
    • історія об’єкта (будівлі/інженерної споруди);

    • призначення об’єкта (будівлі/інженерної споруди) та його паспортні дані (існуючі техніко-економічні характеристики, потужності);

    • сьогоднішній стан об’єкта (будівлі/інженерної споруди) в деталях;

    • перелік робіт, які мають бути виконані в рамках упровадження проекту, та їх вплив на покращення стану об’єкта (будівлі/інженерної споруди);

    • техніко-економічне обґрунтування.


3. Мета та завдання проекту (не більше 1 стор.)

Чітко сформулюйте мету проекту (1 речення).

Для досягнення поставленої мети перераховуйте завдання проекту.
Окресліть логічні та послідовні кроки для досягнення бажаних результатів.


4. Очікувані результати проекту (не більше 1 стор.)

- економічний – відсоток економії від суми річних призначень за попередній календарний рік;

- соціальний (очікуваний соціальний ефект, пов'язаний з уведенням об’єкта в експлуатацію);

- екологічний (вплив на навколишнє середовище).


5. Календарний план реалізацій проекту у 2012 році


Тривалість проекту становитиме ________ (не більше ____ місяців).

Тривалість

заходу

Захід

Місце проведення (село, селище, місто)

Організація-виконавець

Місяць І

Підготовка заходу 1




Підготовка заходу 2


Місяць ІІ

Проведення заходу 1




Підготовка заходу 2



Подайте в табличній формі План заходів. Не потрібно вказувати конкретні дати, лише зазначте місяць (та по можливості тиждень) реалізації заходу (“місяць 1”, “місяць 2” тощо). Також зазначте лише назву кожного заходу (види робіт), детальний опис не потрібний.



6. Споживання паливно-енергетичних ресурсів установою


Споживання паливно-енергетичних ресурсів за 2009-2011 роки


Площа об’єкту, м2

Природний газ, м3

Електроенергія,
кВт*год

Теплова енергія,
Гкал

Вугілля, т

Дрова, м3

2009 р.



 

 

 

 

2010 р.



 

 

 

 

2011 р.



 

 

 

 

Подайте інформацію щодо використання паливно-енергетичних ресурсів об’єктом за 2009-2011 роки відповідно до форми.

7. Бюджет проекту (починати з нової сторінки)

У цьому розділі ви описуєте всі необхідні роботи з виконання цього проекту та розрахункову потребу фінансування (відповідно до кошторису), а також джерела фінансування у таблицях.


Загальний бюджет проекту

з/п

Захід

Стаття витрат

Розрахунок статті витрат

Джерела фінансування

Обласний бюджет

Заявник

Інші

1

Захід 1












Усього в заході 1





2

Захід 2












Усього в заході 2

















Усього в проекті








Заступник голови – керівник апарату І. С. ГРУНИК


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядженням

голови облдержадміністрації

від “13” червня 2012 року № 372/0/5-12

ПОРЯДОК

проведення обласного конкурсу мікропроектів у сфері енергоощадності з метою реалізації п.1 Напрямів використання коштів обласного бюджету у 2012 році на виконання заходів Програми енергозбереження для бюджетної сфери Львівщини на 2010-2015 роки

  1. Порядок визначає механізм стимулювання проведення комплексу енергоощадних заходів за рахунок субвенції обласного бюджету місцевим бюджетам у 2012 році.

  2. До розгляду приймаються ініціативи органів самоорганізації населення, громадських організацій, ініціативних груп, сільських, селищних та міських рад Львівської області (надалі – Конкурсанти), що спрямовуються на покращення інфраструктури, у сфері енергозбереження – реконструкція та технічне переоснащення об’єктів галузі освіти, медичного обслуговування, культури та соціальної сфери, які перебувають на балансі органів місцевого самоврядування, а також співфінансування проектів міжнародної технічної допомоги.

  3. Максимальна сума субвенції, яка спрямовується на об’єкт інфраструктури міської, сільської (селищної) громади, становить 50 тис. гривень.

  4. Обов’язковою умовою отримання коштів субвенції обласного бюджету є вклад територіальної громади міста, села (селища) у реалізацію проекту в грошовій формі або у вигляді нефінансового внеску (робота, матеріали) в обсязі, що становить не менше, ніж 5% від суми проекту, та внесок місцевого бюджету (районного, сільського, селищного, міського) в розмірі не менше, ніж 45% від суми проекту.

У випадку залучення територіальною громадою коштів з інших, не заборонених чинним законодавством України джерел фінансування, залишкова частка необхідної суми проекту дофінансовується за рахунок місцевого бюджету.

  1. Підставою для включення об’єктів бюджетної інфраструктури міської, сільської (селищної) громади в перелік об’єктів для участі в конкурсі на отримання фінансування, спрямованого на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури з метою підвищення енергоощадності є:

- заявка на фінансування заходів, спрямованих на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури з метою підвищення енергоощадності, за рахунок коштів обласного бюджету (додаток 2);

- звернення міської, сільської (селищної) ради, підкріплене відповідним рішенням ради відвідного рівня, про необхідність розв’язання певної проблеми та гарантії спрямування власних коштів громади міста, села (селища) в обсязі не менше 5% від суми проекту та внесок місцевого бюджету в розмірі не менше 45% від суми проекту;

- виготовлена та затверджена в установленому порядку проектно-кошторисна документація (локальний кошторис) із зазначенням розрахункової енергоефективної дієвості вжитих заходів;

- у разі, якщо сума реалізації проекту становить понад 100 тис. грн.,
письмові гарантії щодо забезпечення фінансування надлишкової суми вартості проекту за рахунок коштів місцевих бюджетів (районного, міського, сільського, селищного) та спонсорських коштів, власного внеску громади у вигляді нефінансового вкладу (робота, матеріали).

  1. Запропоновані проекти повинні бути завершеними та зданими в експлуатацію до кінця 2012 року.

  2. Конкурсна рада, за поданням головного управління економіки та промислової політики облдержадміністрації, затверджує та формує експертну групу в кількості чотирьох осіб, яка відповідно до затвердженої методики здійснює оцінювання заявок і передає його на розгляд Конкурсної ради.

  3. Оцінювання заявок, поданих для участі в Конкурсі, відбувається у 2 етапи:

– перший етап – отримання експертних оцінок та рекомендацій;

– другий етап – оцінка проектів Конкурсною радою з урахуванням поданих експертами оцінок та рекомендацій.

  1. Оцінка проектів проводиться згідно з таблицею оцінки.

Таблиця оцінювання проектів, поданих для участі в конкурсі мікропроектів місцевого розвитку на 2012 – 2015 роки

Критерії оцінки

Максим. бал

100

1. Загальне оформлення проекту

10

1.1. Якість оформлення проекту

5

1.2. Відповідність проекту пріоритетам конкурсу

5

2. Актуальність проблеми

30

2.1. Рівень актуальності проблеми для громади

10

2.2. Рівень актуальності проблеми в контексті Стратегії розвитку області

10

2.3. Наскільки чітко визначено та правильно обрано цільову групу (тих, хто скористається результатами проекту)

5

2.4. Як пропонований проект пов’язаний із попереднім досвідом вирішення проблеми чи іншими програмами щодо вирішення подібної проблеми

5

3. Технологія досягнення цілей

25

3.1. Наскільки логічно узгодженими є головні ланки проекту проблема–мета–завдання–заходи (наскільки логічним є механізм вирішення проблеми)

5

3.2. Якість опису заходів (робіт) проекту, координація термінів виконання

5

3.3. Рівень участі громади в проекті

10

3.4. Застосування інноваційного підходу

5

4. Очікувані результати проекту

35

4.1. Фінансово-економічний результат у вигляді економії коштів від запроваджених заходів за проектом (відсоток економії від суми річних призначень за попередній календарний рік)

20

(2% економії - 1 бал)

4.2. Частка (у відсотках до загальної суми реалізації проекту) додатково залучених ресурсів

15

  1. Після оцінювання заявок експерти сумують всі виставлені бали, ділять їх на кількість експертів, які оцінювали проекти, таким чином визначається середній експертний бал кожної заявки.

  2. За пункти 2.1 та 2.2 «Таблиці оцінювання проектів» Конкурсна рада шляхом голосування виставляє оціночний бал кожній поданій заявці.

  3. Рішення щодо переможців Конкурсу та фінансування мікропроектів приймається Конкурсною радою, відповідно до наявного в Програмі фінансування та встановленого середнього балу (сума експертного та оціночного балів), який визначає рейтинг поданих мікропроектів.

  4. Рішення Конкурсної ради є підставою для оголошення результатів Конкурсу відповідно до рейтингу мікропроектів. У випадку вибуття з числа переможців Конкурсу окремих мікропроектів, до числа переможців автоматично зараховуються наступні за рейтингом мікропроекти відповідно до обсягу фінансування Програми на поточний рік.

  5. З метою здійснення видатків з обласного бюджету Конкурсна рада, за поданням експертної групи формує перелік об’єктів бюджетної інфраструктури міських сільських (селищних) громад, в частині реконструкції та технічного переоснащення, які у 2012 році будуть фінансуватися за рахунок субвенції обласного бюджету.

  6. Мікропроекти не допускаються до участі в Конкурсі у випадку, якщо Конкурсант подає офіційний лист про відкликання мікропроекту до початку фінансування.

  7. Не фінансуються мікропроекти, які передбачають:

    • отримання заробітної плати, винагороди та інших компенсаційних виплат Конкурсантам;

    • погашення боргових зобов’язань та матеріальних збитків;

    • купівлю ліцензій, патентів, товарних знаків;

    • купівлю та ремонт техніки для ініціативних груп, громадян;

    • випуск авторських робіт, організацію та проведення персональних виставок;

    • спрямування на політичну та виборчу діяльність;

    • отримання прибутку і прямої матеріальної допомоги.

  8. Повідомлення про проведення Конкурсу та умови його проведення публікуються в офіційних засобах масової інформації із зазначенням кінцевого терміну подання заявок на участь в ньому.

  9. Інформація про Конкурс розміщується на веб-сайті обласної державної адміністрації та обласної ради, районних державних адміністрацій, а також у місцевих засобах масової інформації.

  10. За необхідності Конкурсна рада може організувати навчальні семінари для конкурсантів за тематикою, необхідною для якісної підготовки та впровадження мікропроектів за участі професійних експертів.

  11. Заявки на участь в конкурсі заповнюються відповідно до встановленої форми, поданої у додатку 2, та приймаються протягом одинадцяти календарних днів з моменту оголошення конкурсу, і реєструються в головному управлінні економіки та промислової політики облдержадміністрації.

  12. Заявки подаються Конкурсантами в електронному та письмовому варіантах за підписом уповноваженої особи Конкурсанта. На титульній сторінці обов’язково зазначається повна назва та місце розташування Конкурсанта.

  13. Підставою для відмови в реєстрації претендента, як учасника Конкурсу, є:

  • невідповідність конкурсанта вимогам пункту 20 цього Порядку;

  • невідповідність змісту проекту основним напрямам (пріоритетам) Конкурсу;

  • недотримання умов Конкурсу щодо комплектності поданих документів.

  1. Відмова в реєстрації може бути оскарженою впродовж трьох днів після її одержання. Скарга подається на імя голови Конкурсної ради. У разі відмови в реєстрації для участі в Конкурсі конкурсанти мають право подати вдосконалений варіант заявки, але не пізніше кінцевого терміну, визначеного рішенням Конкурсної ради.

  2. Подані заявки протягом десяти робочих днів з моменту закінчення терміну їх прийому розглядає експертна рада та подає на затвердження Конкурсній раді.

  3. Конкурсна рада в тижневий термін розглядає та подає на затвердження головам обласної державної адміністрації та обласної ради перелік об’єктів бюджетної інфраструктури міських, сільських (селищних) громад, фінансування яких у 2012 році буде здійснюватися за рахунок субвенції обласного бюджету.

  4. На засіданні Конкурсної ради під час формування переліку об’єктів для фінансування, пропозиції міських, сільських та селищних громад повинні представляти голови райдержадміністрацій чи їх профільні заступники, міські голови міст обласного значення або їх профільні заступники, сільські та селищні голови.

  5. На основі переліку, затвердженого головами обласної державної адміністрації та обласної ради, головне фінансове управління облдержадміністрації здійснює підготовку розпорядження голови обласної державної адміністрації про розподіл субвенції обласного бюджету районним бюджетам, спрямованих на реконструкцію та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури з метою підвищення енергоощадності.

  6. Реконструкція та технічне переоснащення об’єктів бюджетної інфраструктури міських, сільських (селищних) громад з метою підвищення енергоощадності за рахунок субвенції здійснюється відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами і доповненнями).

  7. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок субвенції здійснюється відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель».

  8. Перерахування коштів субвенції обласного бюджету міським, міст обласного значення та районним бюджетам здійснюється за умови підтвердження акумулювання коштів громади, місцевих бюджетів (залучених коштів) на реконструкцію та технічне переоснащення відповідного об’єкта.

  9. Міські, районні державні адміністрації в подальшому перераховують вказану субвенцію сільським, селищним бюджетам, а в разі делегування функцій замовника районним державним адміністраціям, здійснюють видатки згідно з чинним законодавством.

  10. Контроль за складанням і поданням фінансової звітності про використання субвенції, а також контроль за її ефективним використанням покладається на міські та районні державні адміністрації і здійснюється в установленому законодавством порядку. Відповідальність за цільове використання субвенції покладається на замовників робіт.

  11. Узагальнену інформацію про обсяги використаних коштів субвенції та виконані роботи, у розрізі об’єктів, міські та районні державні адміністрації подають головному управлінню економіки та промислової політики облдержадміністрації у тижневий термін після закінчення кожного звітного періоду (місяця) та, відповідно, завершення реалізації проекту загалом.

  12. Інформацію про споживання паливно-енергетичних ресурсів у розрізі об’єктів, міські та районні державні адміністрації подають головному управлінню економіки та промислової політики облдержадміністрації щорічно у місячний термін після закінчення звітного періоду (року) протягом наступних п’яти років після реалізації проекту (згідно з додатком 4).

___________________________________________________________



НазадВсі новини
 


Стрийський міський голова
Олег Канівець


Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади

ГАРЯЧА ІНТЕРНЕТ-ЛІНІЯ
з питань ЖКГ

Що думають стрияни про Голодомор

ВАЖЛИВО!


На допомогу сім'ям з дітьми, дітям, які перебувають/перебували у зоні збройного конфлікту та екстремальних ситуаціях

Про порядок дій з отриманням інформації про вчиненння (загрозу вчинення) діяння з ознаками терористичного характеру

Введення в дію оновленої нормативно-грошової оцінки земель міста Стрия

 

НАША АДРЕСА:

82400, Львівська обл.,
 м. Стрий, вул. Шевченка, 71, тел. (03245) 52434, факс (03245) 71271

Економічний форум у Львові

Прогноз погоди у Стрию

Прогноз погоди в Стрию на найближчий місяць


СтрийПорт - каталог сайтів Стрийщини

На початок сторінки


Каталог україномовних сайтів [Vox.com.ua] Портал українця

© Стрийська міська рада, 2007-2020
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове