Стрийська міська радаСтрийська міська рада

офіційний сайтофіційний сайт

Рішення Стрийської міської ради


 


УКРАЇНА
СТРИЙСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XXІ СЕСІЯ, VI ДЕМОКРАТИЧНЕ СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я

Від 20.12.2013 № 399
м. Стрий


Про внесення змін до структури апарату виконавчих органів міської ради


Відповідно до пп.1 п.5 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи листи Львівської обласної державної адміністрації від 25.11.2013р. №5/33-101/4/0/2-13/1-20 «Про збільшення граничної чисельності міських управлінь праці та соціального захисту населення», Департаменту фінансів Львівської обласної державної адміністрації від 27.05.2013р. №05-16/1106, клопотання управління праці та соціального захисту населення Стрийської міської ради від 27.11.2013р. №1206/01-11, міська рада вирішила:

1. Внести зміни до структури апарату виконавчих органів міської ради (додаток №1 до рішення міської ради від 18 червня 2013 року №347 «Про затвердження структури і чисельності апарату виконавчих органів ради», а саме:

    1.1. В розділі І Апарат міської ради і виконкому п.5 Фінансово-господарський відділ

    • Замінити:
      • Назви посад:

          «комендант по господарському забезпеченню» – на «завідувач господарством»

          «черговий охоронник» – на «відповідальний черговий»;

    • Вивести посаду «робітника з комплексного обслуговування і ремонту будинків, споруд і обладнання».

    1.2. В розділі ІІ «Управління і відділи виконкому»

    • реорганізувати шляхом злиття 6. «Відділ фізичної культури та спорту» та 7. «Відділ у справах сім’ї і молоді», утворивши «Відділ молоді та спорту» чисельністю 3 шт.од.:
      • 1. Начальник відділу 1
        2. Головний спеціаліст 1
        3. Спеціаліст І категорії 1

    • 19. Управління праці та соціального захисту населення:
      • ввести посаду архіваріуса – 0,5
      • ввести посаду головного спеціаліста з питань сімейної політики - 1;
      • вивести посаду головного спеціаліста по виплаті допомог та компенсацій відділу виплат допомог та компенсацій;
      • ввести посаду завідувача відділом виплат допомог та компенсацій.
      • вивести посаду головного спеціаліста сектору прийому громадян відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій;
      • ввести посаду завідувача сектором прийому громадян відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій.
      • вивести посаду головного спеціаліста сектору прийняття рішень відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій;
      • ввести посаду завідувача сектором прийняття рішень відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій.
      • вивести 2 посади спеціалістів першої категорії сектору прийому громадян відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій;
      • ввести 2 посади головних спеціалістів сектору прийому громадян відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій.
      • вивести 2 посади спеціалістів першої категорії сектору прийняття рішень відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій;
      • ввести 2 посади головних спеціалістів сектору прийняття рішень відділу з прийому документів та призначення усіх видів допомог та компенсацій.
      • вивести посаду спеціаліста першої категорії по виплаті допомог та компенсацій відділу виплат допомог та компенсацій;
      • ввести посаду головного спеціаліста по виплаті допомог та компенсацій відділу виплат допомог та компенсацій.
      • вивести посаду спеціаліста першої категорії – бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності;
      • ввести посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності.
      • Всього 39 од.

2. Керуючому справами виконкому (О.Затварницька), начальнику управління праці та соціального захисту населення (Р.Волинець) забезпечити вивільнення і працевлаштування працівників відповідно до чинного законодавства.

3. Дане рішення набирає чинності з 1 березня 2014 року.

4. Фінансовому управлінню (Л.Коваль) забезпечити видатки на утримання апарату управління праці та соціального захисту населення з урахуванням п.1 даного рішення.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами міськвиконкому Оксану Затварницьку.
 

Міський головаРоман Шрамов’ят

НазадВсі рішення
 


міський голова міста Стрия
Роман Шрамов'ят


Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади

ГАРЯЧА ІНТЕРНЕТ-ЛІНІЯ
з питань ЖКГ

Що думають стрияни про Голодомор

ВАЖЛИВО!


На допомогу сім'ям з дітьми, дітям, які перебувають/перебували у зоні збройного конфлікту та екстремальних ситуаціях

Про порядок дій з отриманням інформації про вчиненння (загрозу вчинення) діяння з ознаками терористичного характеру

Введення в дію оновленої нормативно-грошової оцінки земель міста Стрия

 

ЩО НОВОГО
НА САЙТІ:


Останні новини:
Повідомлення

Турнір пам’яті Героя України Ю.Дяковського

День Героїв - 2019 у Стрию

Нові нормативно-правові акти:
Додано новий розділ «Місцеві податки»

Звіт міського голови про виконання Програми соціального та економічного розвитку міста Стрия за 2018 рік

Паспорти бюджетних програм і звіти про їх виконання

Розпорядження міського голови

Рішення сесій міської ради

Рішення міськвиконкому

 

НАША АДРЕСА:

82400, Львівська обл.,
 м. Стрий, вул. Шевченка, 71, тел. (03245) 52434, факс (03245) 71271

Економічний форум у Львові

Прогноз погоди у Стрию

Прогноз погоди в Стрию на найближчий місяць


СтрийПорт - каталог сайтів Стрийщини

На початок сторінки


Каталог україномовних сайтів [Vox.com.ua] Портал українця